Blog background

Sunday, January 16, 2011

Brooke

Inte Shields utan så heter min nya bloggbakgrund. Fin va? Jag var helt kär i min gamla bakgrund men tyvärr så är den inte tillgänglig på Shabby Blogs längre. Jag hittade den nya bakgrunden på samma ställe och den påminner om fint scrapbook-papper. Gilla!

På tal om fina saker och scrapbooking. Jag tittade i en tidning som säljer scrapbook-grejer igår och ringade in allt jag skulle vilja ha, fast jag vet att jag inte har råd att köpa nåt. Dessutom så har jag aldrig tid att scrappa och är inte särskilt duktig på det heller. Men det känns som jag bara måste ha de fina sakerna. Ibland så tar jag fram alla scrapbook-grejer och tittar på dem och försöker komma på vad jag ska göra med dem. Sen lägger jag tillbaks allt utan att ha gjort nåt. Jag gjorde det igen igår kväll.

Hur som haver, på måndag är det Martin Luther King Day så Hakeem är ledig från skolan. Vi ska ha en spansk playdate med lekgruppen. Barnen ska bl. a. leka lekar på spanska, kul. Imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Får se om jag orkar fara nånstans med alla ungarna eller om vi bara stannar hemma imorrn också. Det vart lite väl mycket videospelande idag så inga videospel imorrn!

Natti natti.

Not Shields but that's the name of my new blog background. Pretty huh? I was totally in love with my old background but unfortunately it is no longer available on Shabby Blogs. I found the new background on the same website and it reminds me of pretty scrapbook paper. Like! 

Speaking of pretty things and scrapbooking. Yesterday I looked in a magazine that sells scrapbook stuff and I circled everything I would like to have, even though I know I can't afford it. Besides, I never have time to scrap and I'm not very good at it. Yet I just feel like I got to have the pretty things. I sometimes take all my scrapbook stuff out and just look at it and try to figure out what to do with it. Then I put it all back without doing anything with it. I did it again last night.

Anyhow, on Monday it is Martin Luther King Day so Hakeem is off from school. We are going to have a Spanish playdate with the playgroup. The kids are going to play games in Spanish among other things, fun. I'm not sure what we're going to do tomorrow. If I feel like it I'll take the kids somewhere, otherwise just stay home again. We played too much video games today so no video games tomorrow!

Night night.

No comments:

Post a Comment